Phone Icon Search Icon

Met elkaar kom je verder

Officiële opening nieuwkomer in de Stad door wethouder Ton Schroor

De titel verwoordt de gedachte van Frank Boels, vertegenwoordiger van de divisie Metaal van Würth, vaste leverancier voor United Care. Hij voelt zich vanaf het begin (2009) dat hij aan United Care levert, meer een collega dan alleen maar een (commercieel) leverancier. “Er is vanaf het begin van ons contact een ‘klik’. Zowel zij als wij willen onze klanten ontzorgen.” Würth levert een totaalpakket aan kwalitatief hoogwaardige onderdelen en United Care zet deze in het eigen productiebedrijf in voor innovatieve transferhulpmiddelen. Een klassieke win-win-situatie.

De basis van de Würth-Groep ligt in 1945. De toenmalige schroevengroothandel Adolf Würth GmbH & Co. KG is opgericht door Adolf Würth. Deze overleed in 1954 waarop zijn zoon Reinhold, toen net 19, het bedrijf over nam. Hij werkte al vanaf zijn veertiende als eerste medewerker en eerste leerling bij zijn vader. Het  oorspronkelijke tweemansbedrijf is onder de leiding van Reinhold uitgegroeid tot een wereldwijde florerende handelsonderneming. “Met 100.000 producten, direct in Nederland leverbaar, maken wij onze naam als totaalleverancier meer dan waar”, meent Boels. De toonaangevende handelsonderneming voor bevestigings- en montagematerialen levert aan hout- en metaalverwerkende bedrijven, de bouw- en installatiebranche, de automotivebranche, de transport-sector en vele andere taken van nijverheid en industrie. Frank Boels levert dus vanuit de divisie Metaal aan United Care. “Het gaat echter veel verder dan dat. We zijn regelmatig bij onze klanten aanwezig om naar ze te luisteren, houden de voorraden bij en helpen bijvoorbeeld met prijzen en inruimen. Onze aanwezigheid en ‘bemoeienis’ is altijd afgestemd naar de behoefte van de klant. Alles wat zij nodig zijn, dat hebben wij.”

De ‘klik’ die Boels bedoelt is voor een deel terug te vinden in hun wederzijdse kernwaarden. De bedrijfscultuur van Würth is van oudsher gebaseerd op de waarden: optimisme, dynamiek, kwaliteit, respect en service. Daar hebben beide partijen elkaar volledig in gevonden. Natuurlijk gaat het om bij beide bedrijven ook om zakelijke en commerciële belangen, maar bij beiden is de menselijkheid niet uit het oog verloren. Dat zie je terug in de omgang met de zakenpartners, maar zeker in de omgang met de klanten. “Met elkaar kom je letterlijk en figuurlijk verder en dat komt weer ten goede aan de klanten van United Care. Zo blijven we met zijn allen heel natuurlijk in beweging”, besluit Boels vol enthousiasme.

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close